O efektywnych reklamach

Czerwiec 19, 2017
By

Efektywna reklama

Zamysłem reklamy jest takie wpływanie na zmysły człowieka (wzrok, słuch, węch, dotyk), ażeby powstał w jego rozumie pozytywny wizerunek produktu i chęć jego posiadania. Efektywna reklama to taka, która nie tylko osiągnie cel zasadniczy, natomiast i sama w sobie pozostanie zakodowana. Z reguły spotykane odmiany reklamy to:

– telewizyjna (obraz, dźwięk, słowa),

– radiowa (dźwięk, słowa),

– próbki towaru (dotyk, zapach),

– napisy, znaki graficzne (obraz).

Badania wskazują, że znaczna część ludzi jest „wzrokowcami”, więc na proces poznawania i utrwalania wpływają impulsy wzrokowe. Na tę grupę najmocniej oddziaływać będą reklamy z obrazem tj. telewizyjna, banery, pylony, tablice i kasetony reklamowe. O wpływie tego typu reklam można przekonać się obserwując kluczowe handlowe ulice dużych miast. Kolorowe, podświetlane, migocące – mają za zadanie skupić uwagę na siebie i na towar, który reklamują dzień i noc.

Kasetony reklamowe

To znakomity przykład takiej reklamy. Estetyczne wizualnie i nadzwyczaj trwałe kasetony są znakomitą wizytówką zakładów usługowych (kosmetycznych, fryzjerskich, stomatologicznych itp.), gastronomicznych (bary, puby), punktów sprzedaży. Technologię wykonania i wizerunek można bez trudności dopasować do wymogów klienta (rodzaj płyty, oświetlenia i grafiki). Można zamówić druk jedno- bądź dwustronny, druk uv bądź solventowy, różne materiały i kolory. Uzupełniającym ważnym atrybutem tego typu reklamy jest krótki czas realizacji jak i niewielkie wydatki.

Comments are closed.